Fredag hela veckan..

Its Friday! Och jag vaknade på lite fel sida idag känner jag :/ hmm. Men det får går ändå. Ikväll är det IDOL final, och jag drömde om både Calle och Erik. ehh weird. kommer dock inte ihåg vad dem gjorde, om dem sjöng eller om dem bara var där liksom. Jag tror ärligt talat att Erik kommer vinna. han har alla småfans på sin sida som sitter och tokröstar. men Calle är en stjärna i mina ögon ^^

Igår var vi över hos Therese och Passi och fikade. massa gott. Sen satt jag kvar och pratade lite med Therese när Mia och Sarah åkt iväg för att fixa och dona inför julfesten som Mia ska på ikväll. Lilla Julliette (jätte blyg) kom fram flertal gånger och tog tag i mina fötter och skrattade, sen släppte hon och sprang iväg. och så kom hon tillbaka och gjorde samma sak igen. *fniss*

Julstämning har jag nog fått oxå, dem hadde både gran och tomtar och tänd brasa när vi kom. så mysigt, det som fattades var just snön, men vi har iafall minus grader här och inte regn som i stockholm ;) *peppar pepar, ta i trä*

Nu ska jag ta och maila min bank och sen skriva klart på kompliteringen som ska vara inne idag.


Kommentarer
Postat av: erica

Vi har faktiskt snö nu:D

2009-12-11 @ 19:59:54
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Simone

Erica jaså? Kul ^^ Hoppas det ligger kvar och kommer mer..

2009-12-11 @ 21:11:16
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback