Funderingar..

Prov dag idag. Klart jag klarar det! Men jag är orolig för att jag INTE kommer göra det. Sitter och försöker plugga men det är mycket som blockar.. mitt mål är iafall att jag ska vara klar för praktik i januari när jag kommer tillbaka till finland.

Imorgon ska vi på teater, hadde Mia glömt berätta, som vanligt :P så det betyder att jag missar IDOL! gaaahh. åker Calle så gråter jag! Och på lördag ska dem andra åka på begravning, så jag ska ta Sarah i ca två timmar. därimellan ska jag plugga. det känns som jag inte gör så mycket annat än att Jobba och tänka på plugget.. därimellan klämmer jag in lite penga bekymmer och julklappsfunderingar.

Nää nu ska jag leta reda på punkter i Lpfö 94 som handlar om barns komunication och INTE det talande och skrivande sätten.. Good luck Simone.


Uppdate - Jag menade ju Lpfo 94.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback