Halva veckan gått.

Jahapp så var det onsdag igen, mitten av arbetsveckan och vi ska fara mot helsingby. Känns som veckorna går mycket fort. för imorn är det torsdag och sen helt plötsligt är det fredag och helg. Imorgon ska vi iafall över till Therese och Passi och äta middag och på Fredag är det IDOL final! wohoo. På lördag ska Felicia ha julfest på sitt dagis och på Söndag är det lucia i kyrkan. vi får väll se om jag går. Blev frågad av Carina iafall, så vi får se om jag går. men låter ju lite mysigt att kolla på lucia tåg.

Om jag ska skriva exakt hur jag känner mig just nu. Rastlös, hungrig, trött, iriterad, sällskapsjuk, ensam, lite stress och hemlängtan.

Men jag ska skriva några rader till och sen packa ihop mig, som den nomad jag är.


Kommentarer
Postat av: mamma

klart du ska gå på felicias julfest.. du blev ju inbjuden

å man får ta vad man har, jag kollade på pontus..

kramar mamma

2009-12-10 @ 11:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback