Medial... i wish.

Kom precis hem från Middag hos nån bekant till en kompis eller nått. haha nej då han e bekant med "oss" alltså Mia och Jan. Det var väll trevligt, bara det att jag fick en olustig känsla. och ju längre vi var där desto mer växte den känslan. Ni vet känslan när man druckit ett eller två glas vin. trött, loj och lite luddig i huvudet, så kändes det och det blev mer påtaglig ju längre jag var där och efter två timmar kännde jag mig lite berusad, kännde en begynnande huvudvärk. Trots att jag bara drack julmust (som förhoppningsvis var alkofri). och så tänkte jag, ja men huset är gammal. med sneda golv och gammla tapeter. ja men det kan vara möggel (vet att jag är lite känslig mot sånt) men så slog det mig. Att det kan vara nått där!

Men ehh, jag e bara trött tänkte jag, som vanligt. och det tror jag på. För jag inbillar mig att jag känner av saker och ting. Fast det säkerligen är inbilning. men jag vill, jag vill känna av saker, jag vill vara medial. men jag vill så mycket :P och man kan inte få allt här i världen. (Mamma kommer säga emot mig)

Iafall. så är jag helt slut. som om nån sög musten ur mig, ryggen klagar lite oxå, och det skulle vara skönt att krypa ner i sängen och kolla på film. men då måste jag krångla med datorn eftersom jag ingen tv har. så vi får se om jag skiter i det.

imorgon är det söndag och jag har funderingar på att gå till kyrkan och glo på lucia. Ja jag har inget emot kyrkor trots att jag inte är troende, Kyrkan är bara en byggnad! förstår inte folk som har svårt att gå in i kyrkan, det är bara fånerier. kyrkor är bara byggnader av sten och trä och lite puts. sen det som kyrkan står för är en annan sak. men själva kyrkan är vacker. speciellt vid jueltider. och man behöver inte vara troende för att njuta av lugnet där. man får tro vad man vill där, ingen dömmer.

Nu ska jag befria min säng från allt bråte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback