Min dag.

Mamma sitter i vardagsrummet och skrattar med Moster och jag sitter i mitt (och mammas) rum och lyssnar på musik. Assar ligger troget vid min sida och sover så sött. Är helt slut i både huvud och kropp. efter att ha kommit till nortälje vid typ 8 så har jag knappt varit still en minut.
Ut med hund, ner till Linda och väcka Loke (han blev jätte glad när han öppnade dörren i bara pyjamas) Hem, ner på stan, fika med Päronen, handla, shoppa, kika. Hem, sitta i soffan två sec, busa med Loke, till affärena IGEN och till slut hem. Och efter maten har jag hunnit ut med hunden och varit till Linda och glott på julkalendern.

Nu har jag precis klivit upp ur badkaret med bubblor och tända ljus. Och känner mig helt mör. ska kanske slänga mig på soffan med min chipspåse, för imorgon kommer folk och ska fira min födelsedag. japp.

Vi har 13 minus här ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback