Plugg, plugg.

Nää om man ska ta och plugga lite. känns ju som man inte gör det tillräkligt offta :P men har faktist radat fram alla böcker för nya kursen och letat reda på alla kapitel jag ska läsa och hämta fakta från (man måste igentligen läsa hela böckerna, vilket jag gjort på typ 3 av 5 och resten har jag läst bitvis i) men tänkte läsa om utvecklingsteorier så jag fattar på ett ungefär vad jag ska leta efter och sen kolla lite på internet. jag ska nämligen plocka ut TVÅ utvecklingsteorier och sen jämföra dem två.

Men först ska jag skriva klart kompliteringen *Suck*, jag har hållit på med den i evigheter känns det som. Men har fortfarande svårt för disskusionen.

Måste dusha och börja packa. jag åker ju om två dagar till helsingby och om tre dagar åker jag till åbo.

Men först. Plugga en liten stund!



Uppdate: Inskickad kompletering, just one to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback