Självständighet.

God Morgon. Jag sitter med en skål turkisk yougurt som jag slängt i lite torkad frukt i. mmm Varför har jag inte upptäckt turkisk yougurt förr? Det är min nya frukostfavorit. Sitter samtidigt och kollar på reprisen av IDOL. nedladdat, för att dem visade reprisen igår. och det missade jag helt. Jag vet redan vem som åkte men är kul att se ändå. Just nu sjunger calle, Do you think im sexy med Rod stewart. och Ja Calle! i think you are sexy ;) Nästa vecka är det Final, det står mellan Calle och Erik. i love Calle men Erik har en fantastisk röst! jag får rysningar när han tar i. Show most go on sitter fortfarande i skallen och ger mig rysningar.

Idag är det Finland självständighetsdag. mmm den 6 December 1917 blev finland självständigt. så idag tänder vi ljus för det.

Nu ska jag fortsätta glo på Idol och sen kanske, men bara kanske jag ska klä på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback