Two days before christmas.

God morgon alla!

Assar har smygit sig in i vårt rum dem senaste två nätterna. han har flyttat in i JOnas rum annars men igår natt när jag skulle sträcka mig efter mobilen som låg på golvet bredvid mig så kände jag hans ragg under min hand. då har han fått Jonas att öppna dörren och smygit sig in och lagt sig bredvid min madrass. så igår kväll så hämtade jag en av hans filtar och la bredvid. Han vill vara nära sin matte..

Igår åkte vi syskon och Qenta till Solna och Whip club där Linda ska ha sin 30-års fest på fredag. på väg hem åkte vi förbi Täby och kikade lite (med resten av julrushen) och åt lunch/middag på Burger king.

Dagens planer lyder,
Ut med hunden
Dush
Julgodis bak
Ner på stan och träffa Kaisa!
hem och käka
Träffa fredrik!
SOVA!

(Det snöar dagligen här och det är minusgrader, kan det bli mer perfekt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback