Agresivt språk. känsliga läsare varnars.

NÄÄÄ nu stänger jag av den här förbenade datafan! den Segar och håller på att dumma sig, för en stund sen ville den INTE ladda batteriet FAST sladd var ikopplad. var tvungen att stänga av och dra ur batteriet och greja.. och så kommer jag inte in på mina sidor.

Skrev arg till fredrik

"Asså det e nått helt jäfla f**t fel på min Fuckade datorn, den typ ASSEGAR!! Nää nu ger jag upåp, jag stänger av SKETEN nu och läser om barns lärande i skolboken så jag kan göra den där FÖRBENADE skoluppgifterna så jag slipper den där F**TSKOLAN.

Jag arg? VARFÖR FAN TROR DU DET???"

Varpå fredrik skriver,
- Hahaha jag e lite rädd faktist.

GAAH tur dag enligt mit HORoskop! In my cold mummy ass it is!

Kan påpeka att jag slätat ut orden lite i bloggen, Hahaha.
Dont mess whit me..

 


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag skulle väll ALDRIG bråka med dej, sis? ;)



Andra bra uttryck när man är arg tipsar som en stöttande storasyster

"I don´t give a fuck/shit" (välj själv)

"See if I care" (retar ALLTID gallfebern på folk)

Ett vressigt "Fine" funkar också fint. småler



Dock funkar dessa fraser bäst om man har en levande motpart att vara arg på, inte på döda ting som din fuckdator ;)

2009-11-10 @ 12:07:38
Postat av: mormor

ja teknikens under ibland är det bättre med papper och penna kram

2009-11-10 @ 13:53:54
Postat av: farmor

Så länge din ilska tar sig verbala uttryck klarar sig datorn, det blir värre när du övergår till hand-

gripligheter. men du, slå den försiktigt, den kanske inte förstår varför du är arg på den.

kramar från farmor.

2009-11-10 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback