Barn är som barn är bäst.

Nu är jag mätt och har gömt mig på mitt rum med musikspelaren igång.. *pustar ut*
Idag är Sarah på sitt bästa humör! *ironi* Hon har väll varit ok på dagen, same old same old, lyssnar inte på vad man säger, tjat tjat och tillslut får man ta henne i armen och gå med henne dit hon ska (plocka upp böckerna som hon dragit ut, lägga tillbaka vantarna hon kastat på golvet And so on) Idag lipade hon till och med åt mig när jag bad henne lägga tillbaka boken hon läst innan hon hämtar en ny. Sikken Unge! haha
Sen ville hon inte somna vid vilan. så vi var upp en stund, jag gick på toa och hon lekte. sen på det igen. efter mycket om och men, fasthållning (inte så farligt som det låter) och krokodiltårar så somnade hon. för hon ÄR ju trött! Hon är bara trotsig.

Men nu är päronen hemma och då är det deras huvudbry ;)

Har rätt mycket på skallen just nu, mycket tankar och shit.. går och späner mig och oroar mig för allt! Vilket leder till att magen är i uppror, ist fun to be me :D

Nää om man ska packa ihop lite kläder och stuff och sen flumma framför burken..

//S

Kommentarer
Postat av: siv

haha.. hon känner sig så trygg med dej att hon trotsar det är bra men inte kul..

kram

2009-11-04 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback