Det där med sömn....

Oj, Jag tror inte det blir att gå ut idag.... Nu är kl helt plötsligt så mycket. men det gör inte mig nått ;) för det är så dåligt väder. regn till och från, blåser och bara trist.

Fick väcka Sarah idag för att hon inte skulle sova för länge. börjar fundera på ifall vi inte ska gå och lägga oss igen vid 7 efter att hon fått välling, för då kan hon lätt sova till 10-11 tiden. heldre att vi går upp tidigare och faktist slippa stressa för att hon ska äta, hinna gå ut och så vidare. och jag känner mig nog tröttare efter att ha somnat om igen med henne. jag klarar av att gå upp vid 7! desutom drömmer jag så mycket dem där timmarna vi sover efter 7. helt sjukt!


Somnade såklart inte förens vid 2 inatt. fast jag gick och la mig halv 12.. läste ett par sidor i nya boken (Barns väg mot trygghet, som jag föresten fick punga ut 260 spänn för! Plus att mamma fick betala närmare 70 spänn i frakt) men ändå så låg jag och vred och vände på mig. men spelar ingen roll. för jag är alltid lika trött och seg. beror på årstiden tror jag :/


Efter 4 ska jag ta cykeln till Cosy Living och sen till biblioteket. för jag har en bok som måste lämnas tillbaka. sen ska jag plugga (jag sitter faktist och skriver kompliteringar nu, därför har morgonen försvunnit från mig)


Jag har börjat glo på True Blood, för att ännu mer mjölka konceptet Vampyrer! Jag sträck tittade på 4 avsnitt igår innan läggdags.. Den e väll ok, weird och mycket sex. men nånting i skiten gör att man måste se nästa avsnitt, varje gång!


Nä nu ska jag skriva klart lite och sen börja tänka på lunch.. hmm undra ifall vi ska äta korvsoppa idag me.


Kommentarer
Postat av: mormor

kolla inte vampyrer innan du ska sova då skulle inte jag heller kunna somna kram mormor

2009-11-24 @ 14:35:17
Postat av: Simone

Mormor men jag är inte rädd för vampyrer, jag finner dem otroligt facinerande :)

2009-11-24 @ 16:01:11
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback