Nov. 1, 2009

Nyfyllda blöjor, det låter väll gott? jo för det fick vi på Halloween fikat igår.. Såklart var det bara  chokladmouse och apelsinjuice i. Men Sarah sa - Kaka bajs Neej! Hon ville inte ha. Till middag åt vi Gröna spagetti och röda spagetti med levrat blod (rödbetor) och Köttfärssås. Och sen satt vi och tittade på tv och åt glass på kvällen..

Vi var alla sminkade lite, jag sotade bara ögonen för jag orkade inte annat. Sen fick jag i uppgift att rita spindlar och spindelnät på många kinder :P Till och med Moffa ville ha en liten spindel på kinden.

Nu håller Ani och ungarna på att packa ihop sig, för dem drar till sverige idag. Och jag vill följa meeeeed, men samtidigt inte :P för det är min tur om två veckor.


 


Kommentarer
Postat av: farmor

Ni verkar haft en 3vlig halloween därborta med blöjor och annat smaskigt att äta.

Kramar från farmor

2009-11-01 @ 16:27:52
Postat av: siv

det var påhittigt.. jag förstår sara hon fattar ju inte...

det låter som ni hade trevligt i allafall.

kram

2009-11-01 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback