Fantasifull rubrik här...

Back to reality. Men jag har ju min verklighet i sverige oxå så det stämmer inte. Resan gick bra, as always. våran hytt var tre meter från dörren ut till bildäck. japp nära var det. Mitt batteri på Ipoden var helt slut så jag fick vara utan min musik i bilen hemåt Närpes. Big OHH NOO! men somnade ändå och sov 2 timmar i sträck. men nu har jag konstigt nog ont i arslet :/ hmm Vad har jag gjort i helgen tro? Kan det vara så att det är förbannat öbekvämt att sitta stilla i tre timmar! joo kan vara så!

Fått mail från min hanledare i skolan, OCH såklart har jag inte fått godkännt på proven! det fattas fortfarande! ETT REJÄLT SLAG I ANSIKTET! ohh yeeyh känns som det inte spelar nån roll vad, hur man gör för jag klarar inte det ändå. Och jag är inte negativ, det bara ÄR så ;)

Sitter och skriver min önskelista som ska skickas till Tomten och Mormor. Ska oxå skicka iväg ett mail..






Kommentarer
Postat av: jennifer

AA men din är jätte fin så du kan få fixa till min lite bättre?<3

2009-11-16 @ 20:18:34
URL: http://jeeennee.blogg.se/
Postat av: Annica

Härlig bild på er.

Kram

2009-11-17 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback