Karma

Jag tror på karma, det man ger ut får man tillbaka. har man en svacka så ta det lugnt, ödet vänder snart och du får tillbaka för den jobbiga perioden i ditt liv. sålänge du inte  är girig och FÖRVÄNTAR dig att alla ska göra det lättare för dig. sålänge du visar ödmjukhet och uppskattning för det du har. ge ut när du har överflöd så får du när du behöver och är i kris. så länge DU gör allt du kan för att du ska må bra.

Ändå blir jag ledsen när nära INTE lever efter detta, och tillslut säger livet STOP nu räcker det. nu måste du vakna upp! Jag tar på mig och känner att jag måste hjälpa, jag msåte ta kontrollen! men jag kan inget göra, för jag finns inte där när du behöver! jag är en dålig människa när jag sitter här, i finland och inte finns bredvid dig och stöttar.. När jag borde vara hemma för min familj.
Det känns som allt har vänts upp och ner sen jag åkte, både på gott och ont. var jag en bromskloss?

Nej jag känner mig så maktlös. Fast jag kan inte göra så mycket även om jag var hemma.

Nu över till nått helt annat. Jag avslutar nog pluggandet för ikväll. jag har börjat min hemskrivning, har redan skrivit 2 A4 sidor på datan. låter väll bra? hihi klart jag hinner. jag messar Carina imorn och säger jag inte kan komma med till kursen. känns som hemskrivningen är Liiiiite viktigare.

Nu ska jag bara avsluta min konversationer på msn och krypa ner i sängen..

//S


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är inte en dålig människa, älskade syster. Dina samtal var guld värda för mej, och jag vet att du ville vara där för mej. I mina tankar var du ständigt närvarande, systrami. *kramar kärleksfullt i hela 30 sec ;)*



Ser fram emot helgen. Jag tar hand om mej.

Älskar och saknar dej, enormt.

2009-11-08 @ 14:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback