....

Im all about frustration! Kan inte skiten bryta ut? så slipper jag känna mig seg, hänig, ständigt trött, huvdvärk, muskelvärk och irritation. pgr av hur jag mår så tycker jag kolosalt synd om mig själv och vill bli lämnad ifred, bra när man tar hand om en 2,5 årig trotsig unge. För idag har hon trykt på alla mina knappar. har det kännts som då eftersom jag är extra "känslig".

Ska käka sen måste jag ut i mörkret, måste cykla till biblioteket och hämta en skolbok jag "förträngt" att Mia fixat åt mig och som kom i slutet av förra veckan..

Nej nu börjar jag bli trött på alla mina negativa inlägg. men just nu är det få saker i mitt liv som är bra känns det som.. Inte heller ser jag fram emot sverigeresan på fredag. skolan lockar ju inte precis, sen är mamma Toksjuk. kul :/

Help me find my happy stream again..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback