Fars dag.

Fars dag idag! yes yes, och såklart så öppnas massor med presenter och shit idag, gåvor som är helt onödiga men bara för att det stod farsdagspresent i butikerna så MÅSTE folk köpa. Varför firara man farsdag för? varför ska dem ha ännu en dag där dem får presenter? Jo för att butikerna ska käna massa pengar, im all for hedra sina pappor, det är klart. men då gör jag det heldre med att laga en god middag med efterätt och allt istället. det visar mer kärlek än en slips tycker jag.

Nää slopa allt Kommersiellt! Ge farsgubben en kram istället och säg att du älskar dem! Det slår högre.

Nu till nått annat. Idag... ingen bra dag känner jag. skulle helst vilja ligga i sängen HELA dagen. ja så är det! men så har man ju lovat Mia att man ska göra en kladdkakstårta grejsimojs till middagen ikväll. Så jag får väll snällt kliva upp ur sängen. Fast nog lockar min varma säng mer än att sitta här i raggsockor och frysa med huvudvärk, ryggvärk och allmänt trött och sur.

Måste ju göra skolarbete med *stor suck*

Så med tanke på vad jag sa tidigare, Jag älskar dig far ända in i baljan!

//S


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Man får ha dåliga dagar, syster. kramar om



Men om det infördes en "Mosters dag", skulle du vilja slopa den också, och missa hemgjorda teckningar och blöta pussar från trollpojken? ;)



Mosters troll saknar sin mosta!

2009-11-08 @ 14:55:35
Postat av: Simone

Klart inte! Jag menade att man kan skippa allt kommersiellt, Det är gesterna, som en blöt puss som betyder mer! det var det jag menade.

2009-11-08 @ 15:00:24
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback