Jag är häpen..

GOSH, jag tror jag svimmar lite. Fick BRA respons på hemtentan... bara en sak och det var att det var lite luddigt på slutet, sista frågan. men det vet jag då jag inte kännde mig klar där. men GOSH!

Jahapp bra då, då kanske jag har lite Go i  mig imorn när jag ska sätta igång och plugga, för det har jag ju gjort idag *visslar och rullar med ögonen*

Men samtidigt så känner jag, jag jobbar VARJE dag med Sarah, på kvällarna är jag trött men har ändå pluggat lite varje dag senaste veckorna. så på en LÖRDAG kan jag väll få vara ledig ;) *bortförklaring, bortförklaring* haha

NU mina vänner ska jag slå igång en film och äta chips och fira min seger (eller nått)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback