Lååååång dag.

Sitter hemma i soffan med Mam och tvingar henne att glo på IDOL reprtisen med mig :P Jag vet redan vem som åkte men halva grejen är ju att lyssna på när dem sjunger.

Har bunkrat upp med cola, godis och syrrans lasagne från igår :)

Igår var jag i skolan och hadde tre (TRE) prov. det var det jag gjorde i skolen, och när jag gick hem vid 3 var jag rätt slut i huvudet! på kvällen var det film kväll med Linda. vi käkade massa gott, Riktigt frossade i chokladpudding, godis, chips och cola. sen hadde vi fismaraton i soffan (JA flickor fiser oxå!)

Gick hem vid typ 11 och var skittrött. men Mam och jag fastnade på svt2 igår, det var nått komedieprogram, ståup med 4 st rednecks. GUUU så vi garvade! kl 1 var programmet slut helt plötsligt och vi ba, VA!? är kl 1? oj..

behöver jag säga att jag somnade såfort jag lagt huvudet på kudden? ;)

18 timmar var jag vaken igår..

Bilder kommer imorn då jag lämande ALLA sladdar, laddare och shit i finland. :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

När du gick och la dej sov jag för länge sen ;)

2009-11-16 @ 12:08:02
Postat av: Simone

Storasyster Jo meningen var att jag oxå skulle det ;) meeen..

2009-11-16 @ 19:22:40
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback