Nervös.

Magont, vresig, stressad, ångets. Japp jag är nog toknervös! vet inte varför. jag har ju åkt båtfan många gånger! men det känns inte så kul att åka hem, för då måste jag lämna allt igen på söndag kväll. MEN så är det fredag den 13 och jag är lite superstisious (stavas?) när det gäller sånt. det känns inte ok. sen så är det ju skola och det gör en del för mitt humör :/ Så idag har jag sprungit runt som en yr höna och stackars sarah har jag säkert höjt rösten åt. inte så att jag skrikit åt henne. Men annars har vi haft en bra dag, vi busade med balonger och lekte spöken med filtarna. ja då vi har haft det mysigt.

Vi gör oss redo att åka, men först ska vi äta mellanmål. för det är en lång bilresa. sen brukar vi käa på Hesburger innan vi åker på båten.

Jag lämnar min dator hemma, jag känner inte för att bära med den, och riskera att den får stötar och shit som gör att den bråkar ännu mer. destuom är den tung att bära. och jag ska bara vara i sverige till på söndag. jag lånar Brorsans eller mams data ;)

Nu är det dags att springa ner i källaren och hämta shampoo så jag kan dusha på båten.. i lugn och ro. LÄNGE med varmvatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback