Nu är vinter nog här.

Vaknade och det är vitt ute, jag menar VITT! inte snö/regn blasket jag skrivit om förut, nej Marken är täckt av ett tjockt lager snö. :D så mycket att grannungarna kunnat göra en snögubbe OCH det finns snö kvar på backen. Härligt, nu är vintern här! Vaknade av att dörklockan plingade, Säkert Felicia som ville leka med Sarah i snön, men Sarah är inte hemma så jag låg kvar i varma sängen, som jag nu längtar tillbaka till.

Men känns onödigt att gå och lägga sig igen, trots att det vore skönt. Nä ska göra mig iordning och sen klä på mig vinterkläderna och gå ner till centrum. kanske ta sig till Halpa halli, men verkar för långt :P hihi

På med Vinterstövlarna!

//S


Kommentarer
Postat av: mormor

låter härligt fast jag vill inte ha snö det är jobbigt att skotta ha det bra kram mormor

2009-11-07 @ 12:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback