Shopping..

Jag vill vara kvar i sängen hela dagen idag! Nej jag är inte deppig eller på nått sätt mår dåligt. det är bara så underbart skönt att ligga i sängen! men gick upp ändå :/ men sitter i sängen med datorn..

Igår innan bion var jag och kollade efter julklappar. indiska var stängt, får dra mig dit nästa vecka. men hittade lite på Anttila. julklapp till brorsan... en torr mascara! ja jo jag vet, den var extra billig och när jag kom hem igår natt så märkte jag varför :/ ja ja så kan det gå. och så hittade jag två julgranspynt i metal, fotoramar med små buskap på.. Som jag inte kunnde låta bli ^^ det fanns två moceller till, ett hjärta och en julkapp. såklart ska jag ha alla fyra, men köpte dessa två först.



Nu ska jag göra mig iordning och gå över till grannen, det blev inget julpyssel men vi ska åka ner på byn lite, fotoaffären och lite annat.. Solen skiner här!!! Finns det nått som kan få trötta griniga männiksor lite piggare och gladare så är det när regnet tar slut och solen tittar fram! Its gonna be a good day!




Uppdate:
Mascaran var inte torr, den var BLÅ!!! HUR kan jag ha köpt en blå mascara! no way att jag använder den....


Kommentarer
Postat av: mamma

varför inget pyssel?

ja solen skiner här oxå, det är såå skönt..

2009-11-21 @ 11:39:15
Postat av: farmor

Skillnaden mellan torr och blå är hårfin.

Ge bort den i julklapp!

Kramar

2009-11-21 @ 12:39:57
Postat av: Simone

Mamma för det var för få intreserade..

2009-11-21 @ 13:36:52
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Simone

farmor ja, man ska ALLTID kolla nogrant när man köper mascara. haha

2009-11-21 @ 13:37:29
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback