Tisdag 17/11 - 09

Sådär, nu har jag tid en stund vid datorn. Sarh kollar på mumin i sovrummet, alldeles nyss var det Pippi långstrump. men men.. Har plockat iordning alla hennes leksaker och sorterat ALLA hennes böcker. alltså, man kan rensa ut bebisböckerna tycker jag! haha Ska ner i bykstugan och slänga in en maskin tvätt oxå. sen ska vi ut i regn råa vädret ute :/

Själv sitter jag och kollar på Ztv, det är ju hitmix ;) Ikväll är det kurs som gäller. jag har inte varit där på flera veckor, det är bara varannan tisdag och det har kommit skola och hemtenta i vägen. så jag har ju inte ens lagt bakgrunden än. ooops. Men jag känner inte stress för det, jag går ju för att komma hemifrån och ha annat att göra..

Skulle heldre vilja lära mig spela gitar, men har ingen egen gitar..


Kommentarer
Postat av: mamma

men vet du du kan nog få låna jonas ..

ha det bra å ge inte upp du kommer att få godkänt till slut..

2009-11-17 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback