Wohoo åka båt är sååå kul!

Tänkte jag skulle försöka sova utan musik igår.. men när jag dragit ut pluggarna ur öronen och allt jag hörde var klockronas tickande så kännde jag att paniken började komma, jag lovar! jag blev nojjig och fick nästan panik, vet inte vad jag tror var där. men såg såklart nått i alla skuggor, och ljuden skrämmde mig, så det slutade med att jag stoppade i pluggarna igen och somnade på studs.. japp jag försöökte sova utan musik iafall ;)

Helt sjukt vad man är vanedjur igentligen ;)

Ungen glor på nalle puh, och vi ska snart kila ut en sväng, det är 2 minusgrader här och det har snöat utterst lite. men det är vitare ute.

Imorgon sa vi igen åka den där förbannade Viking Line, haha finns det nått roligare än att åka båt!? Tror inte det ;) *sarkastis*

(min dator måste ha fått en stroke eller nått, för vissa tangenter som K funkar inte så jag måste kika tillbaka och lägga till alla K i texten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback