091029

Och idag har jag varit i finland i fyra månader. vilket känns både som längre och som kortare.. Men så e de.
Sarahs Morfar bjöd oss alla på lunch ute idag, inte pgr av att jag varit här i fyra månader :P. på ett ställe som hette Foods Corner. jättegod mat ^^ sen tog Ani Sarah och åkte hem och vilade henne medans Moffa, Alexander och jag åkte och handlade lite.

Nu sitter jag i min säng, på golvet och väntar på att håret ska torka och att vi ska över till grannarna och äta middag.

Ani och jag var på teater igår, Svinalängorna. den var jätte bra! men väckte många minnen och kännslor från min barndom. så jag var tvungen att ringa mamma direkt när vi kom hem igen.

Grejen e att jag har bearbetat och gått vidare, men det är ändå saker som alltid kommer vara i bakhuvudet, jag glömmer alldrig. men det är heller inget som drar ner mig.. Jag har accepterat och gått vidare :)
Men det är saker som gjort mig till den jag är. och det är väll bra..

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback