Okt. 14, 2009

Fy fan, fick byta säng vid 5 imorse, Jan är ensam på jobbet nu när brorsan åkt till Sverige, och Jan ska åka till sverige i helgen, a lot to do! så jag fick byta säng vid 5. sen vaknar man ju varje gång Sarah låter. vilket hon gör Offta. vaknade och var helt slut, avbruten sömn är INTE bra för mig.. så jag höll allvarligt talat på att sommna i soffan på morgonen..

Efter jobbet var det en snabbdush och sen for vi av mot helsingby, ska tillbaka till närpes imorn, onödigt att åka fram och tillbaka kanske. men vi skulle träffa en tjej i helsingby. Nu är vi tillbaka hemma efter att ha kört hem henne.. är riktigt trött så ska göra mig iordning strax och krypa ner i sängen. Imorn efter jobbet far vi direkt till stan och shoppar, måste inhandla lite grejs åt dem hemma och så ska jag till Prisma och reklamera mina pluggar, hoppas dem byter ut dem!
Sen bär det av mot Närpes igen....

Och på fredag efter jobbet så åker vi mot Åbo :D yeeyyh im comming home again ^^

Men nu ska jag Washa ansiktet och Brusha my tänder och SOVA!

God natt

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback