Igår och idag...

Sitter och är såå aptrött. Och less, ireterad och ush.. Skulle slängt mig i badkaret men orkar inte! Och imorn måste jag palla mig upp till skolan och göra omprov, och jag har inte pluggat, varför ska jag när det ändå blir fel?

Igår hadde jag iafall en bra dag. Jag struntade i skolan (japp jag skolkade) och åkte och shoppade med min mamma istället. mycket trevligare. med hem hadde jag nya jeans, tunika, underkläder, nessesär och ett par nya pjuks! skor som inte har varit min smak förr men när jag tröck ner fötterna i dem i affären var dem som formade efter mina fötter! i got to have! Så dem fick följa med hem och självklart invigde jag dem samma kväll ;) för vid 5 tiden så kom Kim och hämtade upp mig och vi styrde mot vallentuna..

Middag och en hel flaksa bacardi senare var jag lagom rund om fötterna när vi gick ner mot centrum. Jag känner ingen i vallentuna medans dem andra känner massor. hehe Men skoj hadde jag och när vi vandrade hem vid 2 så var jag aningen för full.. men men, så kan det gå ;)

Har spenderat de mesta av dagen på Pillas soffa, och på kvällen var vi över till Farmor och käkade mat. Loke var med så klart och han är full av liv kan jag säga. det var så jag fick säga till på skarpen mer än en gång.. Man får inte bete sig hur som helst!

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova.






Kommentarer
Postat av: Erica

Var jätte trevligt=)

Haha tyckte inte du va så full;p Du kunde juh stå upp iaf=)

2009-10-18 @ 22:20:14
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Simone

Erica: Hehe nej då, jag kan alltid stå upp, dock lite vingligt och med hjälp ;)

2009-10-19 @ 10:29:15
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback