Nappar everywere!

Jag hatar nappar! Har jag kommit fram till.. visst en bra tröst grej om barnet gråter, en bra "snuttefilt" när barnet ska sova. men förutom det är den helt onödig!

Nappen stör barnets tal, man hör knappt vad dem säger.

Sarah får bara ha nappen när hon sover, på morgonen åker den ut när vi klär på oss, om hon inte spottat ut den tidigare. sen får hon inte ha napp förens det är dags för vila. men så fort hon vaknat och gosat klart så åker den ur munnen.

Så fort mamma kommer hem så är det de första Sarah säger - Tuttis borta! och så springer hon direkt och hämtar nappen. Hon har fri tillgång till napparna. and i hate it :D

Sarah har en docka som har en liten napp/tuttis. och jag har kommit på henne när hon sitter bakom soffan och "lånar" dockans napp. När går det över till besatthet?

Helst skulle jag vilja gömma napparna. men dem är bra när hon ska sova... men annars är det onödigt som sagt!


Kommentarer
Postat av: Linni-rows

tack :)



skit snygg header du har! Like it!! :)

2009-10-22 @ 19:24:15
URL: http://linnirows.blogg.se/
Postat av: mamma

vilken liten rackarunge.. skrattar

2009-10-23 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback