....

Nää, nu kryper jag ner i sängen, glor på film och tycker synd om mig själv :( Huvudet spänner och drar, jag fryyyser och känner mig hängig. jag ska INTE bli sjuk! För jag blir helt däckad när jag blir sjuk, oavsett om jag har feber eller ej... jag blir helt död! och då orkar jag defenetivt INTE ta hand om Sarah ;)

Även fast jag sover tungt, vaknar utvilad och på bra humör på morgonen. så vid 9 tiden på morgonen börjar jag känna mig helt slut igen.. och efter att ha gått en promenad innan lunch, för att få frisk luft och komma igång så e jag helt slut efter! flåsar som en blåsälg (heter de så?) och kallsvettas.. känner mig svag och svimfärdig, speciellt när jag e ute och går.. därför blir det mest att vi sitter inne framför tvn just nu.

Käkar vitaminer som en tok, aloe vera, sanna sol, c-vitamin tabletter ( flera om dagen!) och några droppar solhatt! allt för att jag ÄR frisk! och ska så förbli.

//S


Kommentarer
Postat av: mamma

håll dej på benen så kan du däcka i helgen.. krya på dej skickar healing på fredag...

2009-10-27 @ 20:47:01
Postat av: mormor

det heter blåsbälg det är inte bra att du känner dej dålig men det är höst alla baciller frodas det är bara så krya på dej kram mormor

2009-10-28 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback