Fredag kväll.

Are we humans or are we dancers?.. Fredag och två veckor kvar innan jag kommer hem ^^ Vi ska bort på tjejkväll. men jag tror jag skippar det. dels känner jag inte dem, bara Jana som vi ska vara hos. och sen är det ju Idol! haha
Nee men jag har ingen större lust faktist... "sitter heldre hääär, och luktar på blomorna...." som en känd philosof sa en gång ;)

Måste fixa i rummet. min säng ser ut som en atomboms släppts. eftersom vi precis kommit från Helsingby och jag slänger ALLT i sängen det första jag gör, det andra jag gör är att dra fram datorn ;)

Ska försöka måla med, har en tavla hemma i sverige som behöver en vän. den är inte komplett. Och har ju ett lager med panåer som är blanka....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback