Inget gnäll inlägg..

Nu ska jag försöka att få till ett Ikke-gnäll-inlägg! :D
Ja idag så började dagen skit.. ska inte gå in på det, då var och varannan dag är skit. men vid lunch, efter mycket djupandning och posetivt tänkande och intalande på mig själv, så vände det :) Lunchen gick bra. Och nattningen till vilan gick bra :D Hon somnade på 15 minuter utan bök.. Jag vet att det är jag som påverkar hur hon somnar. är jag irreterad och grining, så känner hon det. men som sagt va, jag släppte all oro och iretation och kännde att jag själv höll på att somna, och självklart gjorde hon det me :) En lugn och trygg vuxen ger ett lugnt och tryggt barn. I KNOW!

Solen sken, trots att det var höstigt kallt. och vi gick en promenad innan lunch och kollade på grävmaskinerna nere vid bron. vi stog iafall 10 min och kollade hur dem försökte flytta en sten. men Sarah var nöjd när vi väll gick hem.

När Mia väl kom hem åt vi en macka och drack te sen åkte vi till Lidl, där jag skulle handla. Såg i deras kampanjblad att dem hadde konstnärsgrejor och desutom ett resekitt med diverse USB-prylar. en mini-mus, nät kabel extra USB-portar och så vidare. Köpte den och två kilramar.. nu har jag ett föråd, så jag kan måla när andan sätter in. och det tror jag att ja behöver.

Vi köpte med oss snabbpizza därifrån som vi åt hemma med sallad. mums. Sen hadde Moffa satt på bastun. och jag kännde mig frestad. så efter att Mia och Sarah bastat så hoppade jag in. Skönt var det. sen dushade jag och nu känner jag mig välldigt ren..

Imorn är det fredag och vi åker tillbaka till Närpes.. ska plugga och måla. det är dem planer jag har! Plugga måste jag för att jag måste. och Måla måste jag för mitt välbefinnande.

yes så är det.. Det var väll inte så gnälligt va ;)




Bye my friends!



Kommentarer
Postat av: farmor

Simone för att må bra så måste man få gnälla ibland och nu mår du tydligen bra,så bra att höra att du fått målarlusten tillbaka.

Kram till dig

2009-10-01 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback