Matinlägg!

Sara e lite söt. Idag när dem hadde handlat när jag var hos frissan så hadde hon gått mot den obligatoriska yougurthyllan.. JA det är obligatorisk, för Finland fil är som SLIME! En jordgubbsyougurt åt Sarah, sen en Blåbärsyougurt till Mijmone. och till sist, en KaffeYougurt till pappa :P Hon har stenkoll! för hon hämtar själv. Hon vet precis vad jag äter! En blåbärsyougurt av märket Arla Ingman. japp inget annat funkar för Mijmone ;)

Så nu har jag frukost imorn.. äter inte yougurt varje dag, men imellan åt.. annars brukar jag käka gröt med hemlagad äppelmos med Sarah på mornarna..

Men nog om frukost snack nu!

Sitter och äter godis (det är ju lördag!) men ett par bitar på väg och jag mår illa.. Uääck. kan det bero på den rejäla middagen jag käkade hos grannen? Älgkött med potatis och efterätt bestående av nån jättegod typ cheescake/tårta med havtorn tror jag hon sa :P och chokladkaka med mint i :P juuuuum.. Så mätt när jag vandrade dem få metrarna hem..

hua känner att jag skulle behöva sova, lider av sömnbrist. kanske ska gå till sängs innan 12 ikväll. ja trots att de e lördag :P

//S


Kommentarer
Postat av: mormor

vilken god mat du äter måste vara jättemysigt ha det bra hjärtat kram mormor

2009-10-11 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback