Överreagerar..

Jag skämms så jag får en klump i bröstet! Jag har ju glömt födelsedagen på det käraste jag har! Assar fyllde ju 7 den 19 SEPTEMBER! och det glömde jag, Jag var desutom hemma då!!!!!!!!! Shame on you Simone!

Ush har sån hemlängtan, och vill bara lägga mig ner och gråta.. ångesten kommer krypande och lägger sig som en glödhet sten i magen. Vill bara gömma mig, som det fega kräk jag är.. inget känns ok denna kväll. jag skulle inte suttit på BDB och glott på bilder från förra året! Bilder på Loke, Bilder på Assar, bilder på mitt liv!

Att ett par bilder kan ge mig såna minnesbilder att hela jag sjunker och mår dåligt för att jag inte är kvar där jag var. vart är jag påväg?! mot nått bättre? Varför kunnde inte livet vara som det va? fortsätta på det säkra väg jag gick på. det kanske inte var så säkert efter allt? Varför lämnade jag allt för en ny tillvaro i ett främmande land?

Nee ush. nu går jag och lägger mig :(

God natt tamej Fan..

//S


Kommentarer
Postat av: Smultronet

Se så gumman upp med hakan, hade du vart här så hade du fått en bamse kram!

2009-10-07 @ 00:26:12
URL: http://utsatta.wordpress.com
Postat av: mamma

lilla gumman,

assar vet inte att han fyllde år, dessutom var det ju en snabb visit.

klart du längtar hem, men ja, du har lärt dej mycket å så, du får tänka på det som är possetivt med att du reste till finland, du satt fast här å det hände just inget..

dina nära finns kvar å loke saknar sin moster å han glömmer inte dej.. inte assar heller..

kramar

2009-10-07 @ 10:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback