3 månader!

Nej jag är inte på smällen, jag har bara varit i Finland i tre månader! Idag för tre månader sen kom jag hit. yes yes.

Ush, Sarah är snorig, hatar snoriga barn. dem sprider baskilusker överallt och jag har lite bacillskräck ja. Tvättar händerna onödigt ofta. slänger mini handukarna i tvättet efter ett par torkingar och så vidare. Och gosa!? nej du. inte om hon ska torka av sitt snor på mig. Haha elakt kanske men jag har bacillskräck! Desutom verkar hon ha knäck i lurarna för hon hör inte på vad man säger. -Sarah kan du lägga tillbaka boken i hyllan? Nej då lägger hon den överallt förutom hyllan! golvet, stolen, bordet. och när jag säger att vi ska plocka undan, säger hon bara
- mijmone hjälpa till. och så sätter hon sig i sin stol och kollar på! Bahh. hahah

Idag är det desutom dåligt väder, regn och rusk. och eftersom hon redan är snorig och hostar så håller vi oss inne på förmiddagen. kommer solen fram på eftermiddagen så går vi ut. för hon måste ju ha frisk luft!

Och ve och fasa! jag känner mig tung i huvudet, det värker och jag är seg. NOOOO jag ÄR frisk! knaprar vitaminpiller och dricker aloe vera. så jag ÄR frisk...

Desutom börjar jag få ångest (eller det har jag alltid) över skolan. men vad fan, jag kan inte göra uppgifterna när jag inte har böcker. och jag struntar snart i skiten då det inte går bra för mig.. alltid är det nått som sätter käppar i hjulen.

Nu ropar Sarah på mig, Men det gör hon alltid. och hon vill sällan nått. Så jag får väll sätta mig i soffan så blir hon nöjd. snart dags för lunch any way, och sen vila... fan dagarna går fort...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback