Dålig barnflicka?

Inte är man en dålig Barnflicka bara för att man sitter vid datorn och pluggar när Ungen är ute och leker? jag sitter ju på altanen och ser henne hela tiden. svarar på tilltal och uppmuntrar henne i hennes lek.

För idag är en dålig dag. Hon går mig på nerverna! kanske jag har pms och är extra kännslig, sur och grinig. och har jag ärvt min pms från mor så är det illa :P Men det känns lite bättre redan, jag kanske behövde fokusera på nått annat, utan att tappa fokus på ungen såklart.







Kommentarer
Postat av: mamma

nej inte dålig barnflicka, bara en dålig dag, men tur att det blev bättre. vi höres om en syund.

2009-09-16 @ 12:21:39
Postat av: Erica

Är det nåt som går i släkten kanske!? Hmm tror det.

Haha annars bra med dig? Skulle inte du komma hem snart?

2009-09-16 @ 12:32:23
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: mormor

du är ingen dålig barnflicka om du ser var hon är och gör man måsate kunna göra andra saker ibland kram mormor

2009-09-16 @ 13:08:30
Postat av: Erica

Haha då ska du se henne irl, hon är såå fin och urmysig. Finaste valpen i kullen, sagt av många och av vet, men endå sist kvar:p

Janni funderar på att ta henne, skulle va skönt, för hon e sjukt underbar dewn valpen. Men vi får vel se, kanske slutar med att båda e kvar iaf:)

2009-09-16 @ 15:21:30
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback