Skoldag.

Home sweet home! Är lite smått trött efter resan. båten var full med partande människor. men det störde inte. Shoppade tog en långdush och sen sova. fick sova 5 timmar ungefär inatt. åkte av båten halv 7 imorse, direkt till danderyd där det blev lite strul med bussbiljett. jag har bara Euro ju! hahah sen åka buss, snark! hem snabbt. gosa med Assar som hoppade upp i soffan :P han fick ligga där bredvid mig ett tag för mamma ^^ sen iväg till skolan *suck* MEN det gick bara bra, som vanligt.

Prov först, som gick bra, det känndes så iafall. sen gjorde vi en grupp uppgift. skitkul och lärorik. jag hamnade i en bra grupp oxå.

Men fick sluta tidigare, då dem på eftermiddagen bara skulle ha utvärdering av kurs 4, com jag börjat på nu.

SKÖNT! så nu sitter jag hemma i mammas soffa och lyssnar på jonas musk och funderar på att träffa en kompis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback