Sverige tur och retur.

Hej alla. Nu är jag tillbaka i Finland igen, och jag har dragit hit mamma och Jonas :P Resan hit gick bra, Jonas och jag spelade Airhockey och körde motorcykel (maskin alltså) Sov dåligt gjorde vi och lång biltur till Närpes.. men nu är vi här iafall




Min helg var kort och intensiv. Fick iafall leka lite med Loke på söndagen. Han vägrade släppa mig när vi träffades, det var som han måste gosa och krama för en månad.. han hängde i min famn och så fort nån sa nått åt honom tog han ett hårdare tag runt halsen på mig. Men när vi sen skulle åka iväg fick jag ingen kram. Det gjorde ont i mitt hjärta ska ni veta.. Det gjorde det hela mycket jobbigare.. att lämna allt hemma varje gång är inte lätt.






Igår jobbade jag iafall halv dag, och på kvällen fick Jonas köra Åker-bil med Oscar. lyckan var total typ.



Idag har jag jobbat men vi tog alla en cykel tur genom Närpes, Mamma fick cykla med Sarah. jag vågar inte! Och nu på kvällen fick Mia och Jan underhålla dem medans jag och Carina drog iväg på tavelkurs. hmm har en vecka på mig att fundera på ifall det är min grej. men eftersom det inte blev nått med konstkursen jag igentligen ville gå så kanske det är meningen att jag ska gå den här kursen (genom 3D-teknik ska man skapa en tavla av tyg och garn) Kanske jag kommer ha användning av det senare?

Iafall så är planerna att vi ska åka till Helsingby imorgon efter lunch. Mamma kör och Mia är på jobbet. på torsdag ska vi förhoppningsvis åka till Sundom (om vädret tillåter) och helgen ska vi fira mamma ;)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen och sova. är fortfarande efter vad gäller sömn efter helgen. *pust*


GOD NATT!










Kommentarer
Postat av: farmor

Alltid lika kul att läsa det du skriver, skönt att höra att du har det bra, dina foton är otroligt vackra.

Krama mamma och Jonas och dig själv

2009-09-22 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback