Rapport.

Snip Snap Snut så var denna Rapport slut! Yes jag har precis skickat in rapporten! hoppas på svar imorn så jag kan komplettera fort och bli av med den.

Har såå svårt att skriva disskusion (stavas) för jag tycker jag flätar in det i resten av rapporten. men hon får påpeka det isånna fall. Har kollat igenom vad vi skulle skriva om och jag hoppas att jag inte missat nått den hän gången. men det borde jag inte gjort...

Håll tummarna för att det inte blir mycket kompliteringar!

God natt nu.




Kommentarer
Postat av: farmor

Jag håller alla tummar jag har,det är visst två.

Kramar från farmor

2009-09-16 @ 22:13:05
Postat av: mamma

yeeeyy för dej.

2009-09-17 @ 09:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback