Rygghelvete!

Jag hadde stängt av datorn, borstat tänderna och tänkte gå och lägga mig för jag är trttö, när jag kollar på klockan. BARA 10! haha neee jag kan inte gå och lägga mig vid tio, då kanske jag ligger och vrider och vänder på mig för jag inte kan somna.

Nu orkar jag snart inte med min rygg längre! jag fasar över att gå och lägga mig för jag vet inte ifall jag kommer upp imorn!

Vad fan är felet!?

Det har varit en rätt jobbig dag, jag har velat slänga ungen all världens väg, jag har haft så ont att jag nästan gråtit, och har mest känns för att gömma mig under täcket och gråta idag. Men bet ihop och la mig på golvet och läste saga. Jag tänkte att jag skulle sträcka ut ryggen. men allt som hände var att jag fick ännu ondare och varje gång sarah knuffade till mig eller till och med bara la en bok på min mage eller stampade i golvet så högg det till i ryggen på mig.

OUCH!

Ja ja hoppas på en bättre dag imorn.

I miss home like hell! *gråter en skvätt*








Kommentarer
Postat av: Wynja

Hmmm. Jossan o VP har oxå problem med ryggen. Jag är rädd att ni är för otränade? VP gick till kiropraktor som rättade till det o sa åt honom börja träna musklerna i mage/rygg. Hur som helst tycker jag massa synd om dig o skickar bamse KRAM! // Anna

2009-09-01 @ 22:01:47
URL: http://www.wynja.dinstudio.se
Postat av: mormor

jag tycker du ska gå till en sjukgymnast eller läkare du ska inte gå och ha ont men som du vet det mesta går över ha det bra hjärtat kram mormor

2009-09-02 @ 07:05:20
Postat av: Simone

Wynja: Jo mina ryggmuskler är nog inte dem bästa. men hur ska man träna dem?

2009-09-02 @ 08:49:13
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Simone

Mormor: Mjo jag vet att det går över, men har haft det i ca två veckor, vissa dagar värre än andra.

2009-09-02 @ 08:51:16
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Wynja

Sit ups är det JAG vet, men som Anita säger, kontakta en sjukgymnast1 Då kan du få tips o råd. För nu i akutskede ska du ju inte träna. Kramis

2009-09-02 @ 11:43:01
URL: http://www.wynja.dinstudio.se
Postat av: farmor

Simone.

Nu måste du gå till en läkare med din onda rygg, det kan vara något som enkelt går att rätta till nu men som kan förstöra din rygg för resten av livet om du inte gör något. Just nu behöver du något smärtstillande för att stå ut med livet. Jag vet vad det innebär att ha ont i ryggen, har haft både diskbrock och ryggskott så jag lider med dig.

Du får en liten, försiktig kram från farmor

2009-09-02 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback