Närpes Bibliotek.

Idag har jag fixat ett lånekort på Närpes Bibliotek :S its official. jag bor här. Hahaha. Efter middagen så gick vi ner till Ett av fiken här. Grannen och två av hennes barn, Vi och Hunden Ronja, som jag tog ;) Hon är inte koppelvan för fem öre! guu vad hon är illa i koppel. springer fram och tillbaka, drar och rycker. kan inget typ. Ett projekt för mig. Iafall så gick vi och tog en fika, sen gick vi igenom HEELLA Närpes till biblioteket. fixade lånekort och lånade lite böcker och sen vandrade vi hem igen. på hemvägen gick Hunden bättre, var säkert trött då hon inte är van att gå på promenader sådär. hon är ute i hundkojjan hela dagen medans dem jobbar och får springa lös på gården. Iafall så gick hon bra när vi gick hem :D drog knappt och gick nästan snällt med mig..

Så nu har jag lånekort och fått ordentligt med motion idag, gick en långpromenad på dagen med Sarah oxå. Yes yes..

Hadde jättesvårt att somna igår! och sov mindre bra på natten. så imorse var det välldigt svårt att ta sig upp. och så klart ville Ungen INTE sova länge :/ bara till tio i 8. Men hon leker så bra själv. hon går upp och jag kan ligga och dra mig iafall 10 min, UTAN att somna förståss. sålänge jag hör henne så är det inge fara. sen glor jag på vakna med det voice på svensk kanal5. Varje morgon ^^

Idag har jag iafall pluggat. är snart klar med rapporten! yeeey vad jag har varit duktig! *klapp på huvudet* har bara diskussionen kvar, och så ska jag skriva några exempel på hur man kan få miljön pedagogisk. hmm kommer ha svårt för den känner jag. meen det får gå. mina planer är att den ska vara klar att skicka in imorn iafall.




 


Kommentarer
Postat av: Annica

Men du får sluta kalla henne ungen..

det låter inget gulligt ju..



kram

2009-09-16 @ 13:16:24
Postat av: Simone

Annica: Hon kanske inte är gullig alla gånger ;)Vad ska jag säga då? gullungen, eller prinsessan. haha nej så könsbaserat :P men jag kan väll börja skriva barnet eller sarah..

2009-09-16 @ 13:40:31
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback