Ditt och datt.

Idag har dagen SEEGAT sig fram känns det som. har knappt gjort nått vettigt. Först sov jag ut på morgonen (underbart) sen va vi och handlade lite, jag köpte inget nödvändigt utan det blev cola och godis :P Sen har jag sutti vid datorn heeela dagen nästan, tråk och rastlös. så jag avslutade mina konversationer och stängde av datorn ( whot?) i 2 och en halv time. det ni ;) Och under den tiden har jag pluggat, städat rummet och bytt sängkläder. japp. men nu sitter jag här igen, och har äntligen fixat min blogg.

Nu längtar jag tills mamma kommer hem från sitt äventyr i Birka så jag kan prata med henne och hon kan avlägga en rapport. men hon kommer nog hem imorn och är för trött för att prata, så får ta det på måndag.

Då vet du det, jag ringer dig på måndag ;)

Annars då. Jo Ryggen! Den är tack och lov bra! jag känner den fortfarande om jag suttit still för länge, eller sovit. men den är defenetivt på bättringsvägen! THANK YOU VERY MUCH! Efter att Mia masserat mig med Aloe Heat Lotion som föresten luktade jenka tuggumi. *memories*

Nää nu ska jag nog lägga mig på min renbäddade säng, och kanske glo på film, kanske sova. men jag ska INTE läsa skolböcer iafall!

Komentera gärna vad ni tycker om designen? Är den jag?









Kommentarer
Postat av: farmor

Du har fått till en otroligt vacker design på din blogg,den är väldigt behaglig att titta på. Den är mycket du; lite sprallig, lite vemodig, lite böcker, lite penslar, fullmåne,väldigt Simone.

Så skönt att din rygg är bättre. Kram från farmor

2009-09-06 @ 09:03:41
Postat av: mormor

den är defentivt du det finns trä målardukar den är jättebra va skönt att du är bra i ryggen ha det bra kram Mormor

2009-09-06 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback