Extramamma.

Nu har jag berättat för Mia att jag ligger efter i skolan och hur jag känner inför den saken :/ hon sa då att hon ska hjälpa mig. och knuffa på mig när jag ska plugga! hon ska ringa imorn kväll och checka ifall jag pluggat nått på eftermiddagen ;)
Så har man fått en extramamma, då min mamma inte kan tjata på mig (som om jag lyssnat hitills)

Fck nämligen rååångest när jag märkte att vi ska göra en hemuppgift nu! och den har man ett dygn på sig att göra. fast samtidigt känner jag att jag inte kan göra den då jag inte är där än. och eftersom jag fortfarande (suck) går på halvfart så måste ju inte jag göra den nu. men iafall så läste jag klart den sista boken på den uppgift jag håller på med och ska sätta mig och skriva rapport imorn. och så får jag beta av en rapport efter en annan tills jag är ifatt igen.

Som jag kanske förklarat förr så tar det SÅ emot att plugga ;) jag är urusel på att ta mig i kragen och sätta mig och plugga. Har inge självdiciplin när det gäller sånt och har aldrig haft! Haha så varför jag valde att vidarutbilda mig vet jag inte.

Men nu över till nått annat kanske..

Sängen?

 


Kommentarer
Postat av: mormor

jättebra att du ska få hjälp med plugget jag vet att plugga inte är din grej men du vet vad som sas när vi var i Märsta det kommer att gå jättebrea kram mormor

2009-09-10 @ 08:26:05
Postat av: farmor

En mamma i Sverige och en i Finland och bägge bryr sig om dig.Du har det bra.

2009-09-10 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback