Edvinstigen.

OMG! nån som sett Roast på Berns!? Urroligt! höll på att garva arslet av mig.

Dem roastade Björn Gustafsson idag, och många av mina favoritkomiker var med, Özz Nujen, Magnus betner. med flera.

Har ni inte sett den, se den!
nästa vecka ska dem roasta Pernilla Whalgren ;)

Idag efter jobbet åkte vi iväg till Edvins stig. det är ett motionsspår typ, och så är det fullt med plåt och tråfigurer som är gjorda av en konstnär, Edvin ^^ vi var ute nästan 2 timmar och tog en fika oxå.

Här kommer lite bilder.

 





Dem här var mina favoriter ;)



Läskigt stor groda!





Jag visar Mia hur man tar kort med min kamera :P



Enough allready! jag fattar.



Me and my new lover :P







Kommentarer
Postat av: Annica

Hej !

Vad sör han är din nya "lover"



Riktigt kramgp asg



Take care



Annica

2009-09-09 @ 10:25:21
Postat av: Erica

Inte för att vara elak el nåt, men du borde faktiskt bättra på din smak ang din "lover" där;)Men självklart glad för din skull!

Vilket datum kommer du hem nästa gång?

2009-09-09 @ 14:14:41
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Simone

Erica: Tycker du, han är ju ashet ju ;) hahaha jag kommer hem den 19, men då bara över helgen tyvärr.

2009-09-09 @ 15:48:17
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: farmor

Din lover, inte vacker men kanske snäll och rik.

kram farmor

2009-09-09 @ 17:39:24
Postat av: mormor

jättesnyga men jag håller med Erika ha det kram mormor

2009-09-09 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback