Brukar du.......

BRUKAR DU:

Gnälla:
Sometimes.
Skrika: Nej inte så ofta.
Sova: Sova är en av mina favortis sysselsättningar.
Ha ångest: Ja tyvärr.
Skada dig själv med flit: ....
Ta mediciner du inte borde ta: Jag tvekar till och med att ta alevdon när jag har huvudvärk.                    
Vilja dö: Livet vinner.
Drömma mardrömmar: inte så ofta, som tur e..
Klä dig i svart: Jo men min svarta garderob har minskat :P
Gå till kyrkan: Jag gillar kyrkan, men inte vad den står för.
Gå i skolan: Tack och lov är det sista gången på måndag.
Ljuga: Vita lägner har ingen dött av ;)
Hata folk: Jag hatar inte, bara gillar mindre.
Lita på folk: Speciellt utvalda.

VEM:
Saknar du:
...
Vill du döda: Och vad löser det?
Rörde dig sist: Mamma.
Vill du vara som:  Är rätt nöjd med mig själv.
Fick du sms från senast: Jonas
Ringde dig senast: Linda.

HAR DU:
För många vänner:
Kan man ha det?
Färgat håret: flera gånger. men nu kär jag Au Naturell.
Egen dator: Yes.
Bra självförtroende: Beror på Situationen.
Kysst någon: Jo.
Varit kär: Mmm.
Lämnat landet: Yes, jag har rymt till Finland :P

HUR:
Går du:
Ena foten framför den andra.                                                                                                      Svarar du i telefonen: Ja, de är Simone.
Mycket pengar har du: Mycket lite :P
Ofta diskar du: Det händer.
Ofta städar du: Det händer oxå.
Många stör du dig på:
ett fåtal.
Ofta träffar du din familj: Alltför sällan.

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Jag är redan något.
På gud: Nej.
Att du kommer leva länge: You never know :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh sånt här är kul! Jag snor den av dig ;) Hur är läget?

2010-04-16 @ 10:00:55
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback