Hej hopp.

Så FREAKING trött. igår somnade jag vid 22.00 och ja det är tidigt för att heta Simone.

Har varit på fritids två dagar nu och det går bara bra. det är ju skillnad med att jobba med stora barn och att jobba med små barn. jag är inte van vid fritidsbarn så det blir ju lite annorlunda. men det går bra. imorgon har vi utedag så hoppas vädret blir fint.

Ska ha Innedag på Måndag så jag får stanna i sverige två dagar extra.

Annars då? ja jag har lite pengaproblem, i dont have any. och jag skulle behöva köpa en vårjacka då min vinterjacka är trasig och jag har ingen lust att dra med en trasig vinterjacka (gammal stalljacka) tillbaka till Finland. så jag försöker finurla ut hur jag ska få ihop 400 spänn till en vårjacka *tänker så det knakar*

Men nu, är jag så trött att det mess.... blhi.... sshludd.......

Jag skriver mer en annan dag ;)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du kan få komma hit o storstäda, ja betalar bra;) En femma i timman el så. Överens?

2010-04-07 @ 22:45:51
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Simone

Erica Haha jo men visst! klart jag vill inte hahaha

2010-04-08 @ 16:14:59
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback