Helt sänkt.

Krash, boom, bang vad illa jag mår! kände småiritation i svalget igår och fram emot kvällen hadde det börjat klia i näsan. och så imorse när jag vaknade var det som om all världens förkylningar hadde hoppat på mig i ett svagt ögonblick. jag mår urusel rent utsagt! Så jag ska snabbt skriva lite här sen ska jag krasha på min säng.

Igår kväll var vi iafall in till WasaTeatern och kollade på Häxan och Lejonet (narnia). AWSOME! helt enkelt underbar. skådespelarna kunde inte gjort ett bättre jobb och dekoren var som tagen ur en magisk sagoland. att dem lagt in både sång och dans i pjäsen förhöjde bara den magiska kännslan.

(Bild från Wasateater.fi)


Idag har jag jobbat (försökt) trots min eländighet och kl 4 åkte jag och Sarah buss från vasa till Närpes. Det gick utmärkt och hon satt för det mesta lutad mot mig och höll mig i handen. vilket var skönt för mig som kände mig helt sänkt.

Nä nu ska jag slänga mig på sängen och döööööö.

(kanske inte riktigt så dramatiskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback