Påskafton.

Glad påsk på er alla därute!

Gårdagen var LÅNG. Jag hadde Loke halva dagen och vi var ute med mina älskade hund <3. sen var jag ute med tjejorna på teatern, och shit vad med folk! överallt var dem och jag fick smått panik när jag blev knuffad på och fick främmande händer på min krop pgr av trängseln. sen att man fastnade på golvet och höll på att spy för att toaletterna var så nasty är en annan sak. jag kom iafall hem vid 4 och jag var iskall! jag hann räkna igår innan jag somnade, jag var vaken 22 timmar igår, nonstop. behöver jag tilläga att jag somnade ovaggat?

Dagens planer är att åka ut till Linda och Björn och ha en mysig påsk med familjen :)

Så nu ska jag klä på mig och så för att åka ut till Kårsta med la familliii.

           


Kommentarer
Postat av: Erica

Glad Påsk, hoppas ni får en härlig dag i solen=)

2010-04-03 @ 13:48:58
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback