Feber.

Krash boom bang. första dagen på nytt jobb (introduktion) och jag fick feber efter lunch, jag bet ihop men när jag kom hem så försvann all ork. men efter en alvedon och en bit choklad så känner mig mig lite piggare. Dagen i vallentuna var välldigt lärorik och intresant. ska tillbaka imorgon. och ska oxå jobba torsdag och fredag. yes cash!

Helgen var super! fredag började vi med att åka till rimbo och samla in kapsyler och hälsa på pappa. På lördag var det kräftskiva i Kårsta med vänner till Linda. mycket trevligt. :D hamnade i badtunnan mitt i natten och kom inte i säng förens fyra på söndagsmorgonen.

Nu orkar jag inte mycket mer, ska slänga igång en film och smaska i mig lite tröstgodis..


Kommentarer
Postat av: farmor

Varför samlar du kapsyler?

Var någonstans i Vallentuna är du?

Kram från farmor

2010-08-18 @ 08:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback