Kaos.

Jaha. Så har man hunnit fylla år, varit sjuk, julmarknad i gammla stan, och åka en jävla massa buss.
På det misstänker jag att jag har magkatar eller magsår.

Men jag mår bra :-) jag trivs med mitt liv och min tillvaro så pass att jag kan förbise allt detta och faktist vara nöjd. Till en viss mån.
Det är fortfarande mycket jag kämpar med och mycket jag skulle vilja ändra.
Men jag lever i nuet.
Det är mycket inom mig som skulle behöva bearbetas och jobba på men så ska orken, lusten och framför allt STÖDET finnas.

Jag lever. Jag mår bra. Jag finns här. Precis som det kaos jag är!

Nu ska jag ha julavslutning med jobbet!

Kommentarer
Postat av: A. Johansson

Hoppas innerligt du slipper magkatarr eller magsår!

Om du vill så vet du att stödet finns här, fast jag vet, det hade vart lättare om vi bodde närmare varandra, jag vet och det gör mig lite ledsen.

Men jag blir glad av att läsa att du känner dig ändå tillräckligt nöjd med tillvaron och livet just nu.

Och ja det vet väll alla att du är ett litet garnkaos hela du innerst inne :P



Saknar dig och tänker en massa på dig!



Puss och kram!

2010-12-18 @ 23:29:18
URL: http://enheltnyvarld.wordpress.com
Postat av: A. Johansson

Förresten, jättefin outfit du fått på bloggen nu! Du är så kreativt duktig!

2010-12-18 @ 23:31:13
URL: http://enheltnyvarld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback