Torsdag..

Torsdag idag.... Igår kom Linda hem från Uppsala (bara för att åka tillbaka idag) och vi fick oss en elduppvisning ute på gården. ME LIKE FIRE LONG TIME!

Inte så mycket händer här, jag slappar mest och tar dagarna som dem kommer. har hämtat upp Jonas gittar och sitter och plinkar och försöker lära mig akord.

Jennifer var här igår då det bjöds på kyckling med ris och currysås, nått hon inte får hemma :) Vi umgicks och glodde på film. Passion of the crist, mjovars den var väll bra men ingen film i min smak. men nu har man sett den iafall. Idag var jag nere hos syster och drack te. Ikväll ska jag försöka umgås med Fredrik lite..

Ska försöka bli lite mer social dem sista dagarns i sverige. har varit på tok för osocial och grinig..

Love to my people <3






Kommentarer
Postat av: Storasyster

Så du lyckades få en hyfsad bild iallafall. ;)

Kram!

2010-02-10 @ 08:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback