Två sockerbagare.

Idag slog jag och Sarah på stor och bakade en Blåbärskaka i Långpanna. Juuum. Hon vispade fär glatta livet ända tills hon blev trött i handen (hennes ord) och nöjde sig med att sitta och kolla på när jag vispade och smaskade i sig ett par blåbär som hamnat på golvet. Dem är tydligen godare när dem legat på golvet för hon ville inte äta från skålen :P Sicken unge.

Nu sover hon sött och jag sitter och spenderar min tid vid datorn (Daaah)





Stor risk att jag äter halva plåten själv, dem är försvinnande god. SLURP


Kommentarer
Postat av: mamma

ja den ser god ut..

2010-02-25 @ 18:33:22
Postat av: farmor

Oj, vad sugen jag blev när jag såg din kaka.

Kan jag få receptet.

kramar

2010-02-25 @ 18:40:27
Postat av: Annica

Hej ! Den ser hur god ut som helst.

Jag vill oxå smaka !!



Kram

2010-02-26 @ 08:13:21
Postat av: mormor

det såg verkligen gott ut antar att den var det oxså

kram

2010-02-26 @ 08:30:16
Postat av: Simone

Farmor yes kan du väll få ^^ skickar den till dig.

2010-02-26 @ 21:41:33
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback